العودة   منتديات هاى حب > >

العاب كتابيه العاب كتابيه بين الاعضاء 2016

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 27 - 7 - 2010, 11:22 PM   المشاركة رقم: 25
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
Senior Member
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية loodli

البيانات
التسجيل: 18 - 7 - 2009
العضوية: 115
المشاركات: 3,629
بمعدل : 0.59 يوميا

الإتصالات
الحالة:
loodli غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : loodli المنتدى : العاب كتابيه
افتراضي

خبيني جوه حضن يوم ودفيني

ده فاتو سنين انا وعيني بنحلم بيك

وديني دنيا تانيه جديده وكفايه احس هواك ده جوايا

واعيش حواليك لا انا بحلم حبيبي ف يوم

ولا اتمنا غير اعيش العمر كلو معاك واحس انك بخير

عيش جوه حضني ومتسبنيش

مهما اقولك بردو مافيش كلمه توصف اللي انا فيه





واوعدك اني افضل ليك وابقا قلبك وابقا عنيك

وكل حلم بتحلم بيه نسيني اللي قبلك عشتو ف سنيني

ووقت الضعف قويني ع الايام احلامي فيك لقيتها حقيقه قدامي

بخاف لتعدي ايامي حبيبي اوام

ده لو فكرت الاقي كلام اقوله حبيبي فيك


يفوت العمر كلو اوام وانا بوصف عنيك
مهما قطر العمر يفوت بردو هفضـل

آحبــ مـووووووووووت ـــك



عرض البوم صور loodli   رد مع اقتباس
قديم 28 - 7 - 2010, 12:34 AM   المشاركة رقم: 26
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
Senior Member
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية ضى القمر1

البيانات
التسجيل: 9 - 7 - 2010
العضوية: 385
المشاركات: 382
بمعدل : 0.07 يوميا

الإتصالات
الحالة:
ضى القمر1 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : loodli المنتدى : العاب كتابيه
افتراضي

والله واحشني موت خاف بعدك اموت
قلبي لومن حديد ذاب وانته بعيد
لو خسرتك حبيبي شلون احب من جديد
وين القا وفا او احس بدفا
ظلمه بعدك حياتي كل شي بيها اختفى
روحييمك حبيبي وبيدك اتمنى اموت
والله واحشني موت خاف بعدك اموت
وينه ذاك الحنان يعني معقوله هان
ماخدعنا بعضنا الزمن بينا خان
وينك انت وجيك واغفه ما بين اديك
لو شفتني حبيبي حالي يصعب عليك
خاف ابكي ودموعي بيها اغرق واموت
والله واحشني موت خاف بعدك اموت
ليلي بعدك طويل على البعد مالي حيل
تدري شوقي اللي بيه ينتهي مستحيل
شسوه بيه هواك قلبي يمشي وراك
يلي ماخذني مني منو مني خذااك
قلبي يتمنى يوصل يمك انت ويموت




عرض البوم صور ضى القمر1   رد مع اقتباس
قديم 28 - 7 - 2010, 5:10 AM   المشاركة رقم: 27
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
Senior Member
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية loodli

البيانات
التسجيل: 18 - 7 - 2009
العضوية: 115
المشاركات: 3,629
بمعدل : 0.59 يوميا

الإتصالات
الحالة:
loodli غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : loodli المنتدى : العاب كتابيه
افتراضي

آنآ بين أيديك طب قوَلي آفكر فـ آللي فآت وآَلجآي َليه

آنآ عآيز آسيب قلبي يقوَلك ع آَللي فيـه من قـد آيـه

آنت آيه آنت بشر ولآ ملآك ولآ آنت آيه

آنت آللي بعك مستحيل آقدر عَليه وده صعب يوم آتخيَلو

طب َلمين َلو مش هعيش آَلدنيآ ليك طب آعيش َلمين

آآآه لو بآيدي حبيبي آرجع بآلسنين

وآعيش عمري بيك من آولو


آحلآم كتير قبَلك سنين آجلتهآ وده وقتهـآ

آنآ بين أيديك طب آفكر فـ آللي فآت وآَلجـآي َليه

آنآ عآيز آسيب قَلبي يقولك ع آللي فيـه من قـد آيــــه



عرض البوم صور loodli   رد مع اقتباس
قديم 28 - 7 - 2010, 10:19 PM   المشاركة رقم: 28
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
Senior Member
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية البرنسيسة توتا

البيانات
التسجيل: 24 - 10 - 2009
العضوية: 199
المشاركات: 1,018
بمعدل : 0.17 يوميا

الإتصالات
الحالة:
البرنسيسة توتا غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : loodli المنتدى : العاب كتابيه
افتراضي

مع الايام هنسى كلام اتقلى وانا لسه بدور ليا على فرصة عشان انساه
وادى الايام عدو وجه بكرة وجه بعدو بعيد اوى عدو وانا برضه بقلبى معاه
بقالى زماان بخاف احكى بدارى دمعتى فى ضحكى
ولو كان احساسى كان ملكى هغير فيه
بقالى زمان وانا بهرب وبسال ليه وبستغرب
واحبه كل ما بجرب احب عليه

بجد مفيش فايدة عشان افضل على الحال ده وهو ياقلبى انا من ده عليا بايه
معدش خلاص ينفع نقرب تانى او نرجع طيب اضحك ليه على نفسى واقرب ليه

بقالى زماان بخاف احكى بدارى دمعتى فى ضحكى
ولو كان احساسى كان ملكى هغير فيه
بقالى زمان وانا بهرب وبسال ليه وبستغرب
واحبه كل ما بجرب احب عليه





عرض البوم صور البرنسيسة توتا   رد مع اقتباس
قديم 4 - 8 - 2010, 11:25 PM   المشاركة رقم: 29
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية رحماك ربي

البيانات
التسجيل: 2 - 8 - 2010
العضوية: 422
المشاركات: 1,714
بمعدل : 0.30 يوميا

الإتصالات
الحالة:
رحماك ربي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : loodli المنتدى : العاب كتابيه
Brushe[1]

كان قلبى منى هيروح بلاش مات فى قربك
واهو بعد منك رجع وعاش حبك ليا
كدب فى كدب قلبك مبيعرفش يحب
حاولت كتير معرفتش اصدقه دقت فى حبك طعم المر
وهموت منك ناقص عمر عمرى الجاى يادوبك هلحقه




عرض البوم صور رحماك ربي   رد مع اقتباس
قديم 29 - 10 - 2010, 6:36 PM   المشاركة رقم: 30
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
Senior Member
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية loodli

البيانات
التسجيل: 18 - 7 - 2009
العضوية: 115
المشاركات: 3,629
بمعدل : 0.59 يوميا

الإتصالات
الحالة:
loodli غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : loodli المنتدى : العاب كتابيه
افتراضي

آنت مشيت فـ طريق آخترته

وآنآ جوآيآ جرحك شيَلتو

جيت ع قَلبي كتير وكسرته

وآتخَليت بغرورك عني

آنآ مش بندم آني عرفتك

َلكن عآيز تفضَل صورتك

زي مآ آوَل مره قبَلتك

وآنت آكيد بآَلطبع قآهمني



عرض البوم صور loodli   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
نغني, بينا, حلا, شهد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO