العودة   منتديات هاى حب > >

روايات جديدة - قصص قصيرة - قصص طويلة قصص رومانسية، قصص حقيقية، قصص حب، قصص الرعب والخيال، قصص قصيرة





إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 25 - 7 - 2009, 7:50 PM   المشاركة رقم: 7
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
Senior Member
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية loodli

البيانات
التسجيل: 18 - 7 - 2009
العضوية: 115
المشاركات: 3,629
بمعدل : 1.19 يوميا

الإتصالات
الحالة:
loodli غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : loodli المنتدى : روايات جديدة - قصص قصيرة - قصص طويلة
افتراضي



والضيف الثآني للمحكمه
العضو المرشح للمحاكمه
(( طارق اوكا))




فأهلاً بهـ

واول الاسئله المعتآدهـ للتعرف علي المتهم



عرفنا بنفسك ؟؟؟

أنت بتحب ؟؟؟

تفتكر أن للحب نهايه ؟؟؟

أنت ممكن تضحى بحبيبتك لصديقك ؟؟؟

حالياً انت مرتبط ؟؟؟

ولو مرتبط بحب بجد ولا تسليه ؟؟؟

ايه رايك في مقوله نظره فابتسامه فموعد فلقاء ؟؟؟




مين توااام روحك ؟؟؟

جربت الحب من اوووول نظره ؟؟؟

ايه مواصفات فتاهـ احلامك ؟؟؟
*****



توقيع : loodli

[flash=http://dc05.arabsh.com/i/03477/sh3qyrt1guo2.swf]WIDTH=400 HEIGHT=250[/flash]

عرض البوم صور loodli   رد مع اقتباس



قديم 25 - 7 - 2009, 10:47 PM   المشاركة رقم: 8
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية MR.Tarek Oka

البيانات
التسجيل: 22 - 6 - 2009
العضوية: 82
المشاركات: 331
بمعدل : 0.11 يوميا

الإتصالات
الحالة:
MR.Tarek Oka غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : loodli المنتدى : روايات جديدة - قصص قصيرة - قصص طويلة
Nerd6bs[1]

السـلآم عليـكم ورٍحمـة الله وبرٍكـآته

اولآ بشكرك يا شهد ع موضوعك الجميل ده:bigsmile:
ونيجى لايجابات الاسئله :no:

عرفنا بنفسك ؟؟؟


الاسم:- طارق اوٍكـآ
السن:-20 سنه
السكن:- القاهره_حلمية الزيتون.
الدراسه:- معهد سياحه وفنادق ...

أنت بتحب ؟؟؟


اه بحب !!!...

تفتكر أن للحب نهايه ؟؟؟


والله ياشهد لو حب بجد من الطرفيين 90% ليه نهاية سعيده
لاكن لو مش بيحبو بعض بجد و مش مخلصيين لبعض
يبقه اتمنالهم نهاية زفت :wilted_rose:

أنت ممكن تضحى بحبيبتك لصديقك ؟؟؟
انا عن نفسى لاء مش ممكن واكرهو لو فكر ياخد منى حبيبتى وتحصل بينى وبينه مشاكل كبيرة جدا
لانى مبحبش حد ياخد منى حاجه بحبها
حتى لو هى بتحبه مش هسيبها فى حالها!!!!!

حالياً انت مرتبط ؟؟؟


اه انا مرتبط :bigsmile::bigsmile:

ولو مرتبط بحب بجد ولا تسليه ؟؟؟


لا بحب بجد وربنا يخليهالى يارب

ايه رايك في مقوله نظره فابتسامه فموعد فلقاء ؟؟؟


نفس رأى اخويا وصحبى (محمد العقرب)
راى انها مش فكرة صح ليه لان مش اى نظرة ولا اى ابتسامه
تدعونى انى التقى بيها او اخرج معاها لان فى قلب بيحس بمشاعر واحساس ويحس ان كان ده حب ام اعجاب ام شهوه بداخل الانسان ومن هنا يحدد ومن راى لاللمقابلات الغير رسميه
لانها بتؤدى لسمعه وحشه للطرفين فيما بعد

مين توااام روحك ؟؟؟


توام روحى هو عقلى :006:

جربت الحب من اوووول نظره ؟؟؟


مكنش حب . كان اعجاب بس

ايه مواصفات فتاهـ احلامك ؟؟؟
محترمه طبعا بنت ناس كويسيين متعلمة ومش بتكدب
بتحرمنى وتقدرنى وتحافظ عليا وتخاف عليا ومتبقاش معقده :no:

موضوع جميل من انسانه اجمل شكرا جدا ياقمـرٍ
موضوعك هايل
تقبلى مروى

MR.Tarek Oka






توقيع : MR.Tarek Oka

عرض البوم صور MR.Tarek Oka   رد مع اقتباس
قديم 25 - 7 - 2009, 11:07 PM   المشاركة رقم: 9
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
Senior Member
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية loodli

البيانات
التسجيل: 18 - 7 - 2009
العضوية: 115
المشاركات: 3,629
بمعدل : 1.19 يوميا

الإتصالات
الحالة:
loodli غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : loodli المنتدى : روايات جديدة - قصص قصيرة - قصص طويلة
افتراضي

تسلم علي الأجآبآت الجميلهـ يآ طارق

ونبتدي من جديد


_ هل تؤمن بالحب ؟

_فرق العمر بين الطرفين هل يؤثر على علاقة الحب؟

_أيهما أنجح ,الزواج عن طريق الأهل أو عن معرفة سابقة؟

_هل يمكن أن يكره الأنسان الشخص بعد أن أحبه؟

_أيمكن للحب ان يغير مجرى حياتك؟

_هل الغيرة ضرورية في الحب و ما دورها ؟ سلبي أم ايجابي؟

_أيهما أخلص الشب أم البنت؟

_البعد أيخفف المشاعر أم يلهب الأشواق؟


_ انت شخصيه رومانسيه ولا واقعية؟

_ حلم ليك ونفسك يتحقق ؟؟؟


_ ممكن تحب انسانه كانت مرتبطه بأكتر من واحد قبلك ؟؟

_ الخيانه ؟ عاوزهـ اعرف معناها عندك وهل كان ليك تجارب اتخنت فيهآ ؟

_ اكتر حاجه ممكن تحرك قلبك وتخليك تتشد للانسان اللى قدامك؟؟

_ لو بتحب انسانه واهلك مش موافقين عليهآ ؟ هيكون ايه موقفك؟

_ حكمه انت ماشي بيها فى الحب ؟؟؟

_ الثقه فى الحب لآزم تكون موجوده ولا لآزم يكون فى نوع من الحذر شويه ؟


وشكراً لك يا طارق





توقيع : loodli

[flash=http://dc05.arabsh.com/i/03477/sh3qyrt1guo2.swf]WIDTH=400 HEIGHT=250[/flash]

عرض البوم صور loodli   رد مع اقتباس
قديم 27 - 7 - 2009, 12:04 AM   المشاركة رقم: 10
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية MR.Tarek Oka

البيانات
التسجيل: 22 - 6 - 2009
العضوية: 82
المشاركات: 331
بمعدل : 0.11 يوميا

الإتصالات
الحالة:
MR.Tarek Oka غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : loodli المنتدى : روايات جديدة - قصص قصيرة - قصص طويلة
Wawa[1]



ونرجع لاسئلة شهد الجديده:no:

هل تؤمن بالحب ؟

ايوة بس بقلبى بجد

فرق العمر بين الطرفين هل يؤثر على علاقة الحب؟

مش فى كل الحالات يكون لها تأثير
فى ناس كتير بيحبو بعض وفى فرق كبير بينهم فى السن
وفى ناس بيكونو متفهميين مع بعض برده

أيهما أنجح ,الزواج عن طريق الأهل أو عن معرفة سابقة؟

انا من رأى معرفة سابقه جواز الاهل دة كله مشاكل:no::no:

هل يمكن أن يكره الأنسان الشخص بعد أن أحبه؟

مفيش حد يحب بجد ويقدر يكره حبيبو بتبقه زعل او غضب لآكن كره لاء

أيمكن للحب ان يغير مجرى حياتك؟

ايوة يغيرها للاحسن

هل الغيرة ضرورية في الحب و ما دورها ؟ سلبي أم ايجابي؟

ايوة طبعا ضرورية واكيد سلبيه ودورها انك لو بتغيرى على الى قدامك
يبقه اكيد بتحبى

أيهما أخلص الشب أم البنت؟

انا من رأى الشاب يخلص فى الحب اكتر

البعد أيخفف المشاعر أم يلهب الأشواق؟

يلهب الاشواق عندما يكون حب حقيقي

انت شخصيه رومانسيه ولا واقعية؟

مش فى كل الاوقات رومانسى بس الاكتر واقعى

حلم ليك ونفسك يتحقق ؟؟؟


نفسى اسافر واكون حياتى برا بس اتجوز مصريه:006:

ممكن تحب انسانه كانت مرتبطه بأكتر من واحد قبلك ؟

اه ارتبط بيها واغيرها للاحسن مش كل بنت ارتبطة بأكتر من واحد بقية مش كويسه انا ارتبط بيها واغيرها كتير عن الاول ونفضل مع بعض

الخيانه ؟ عاوزهـ اعرف معناها عندك وهل كان ليك تجارب اتخنت فيهآ ؟

الخيانه وحشه اوى انك تكونى مديه لحد ثقه كبيرة وفاجاءه يخونك
وبالنسبه للتجارب ..
اه اتخنت قبل كده.

اكتر حاجه ممكن تحرك قلبك وتخليك تتشد للانسان اللى قدامك؟

تفكيره وتصرفاته

لو بتحب انسانه واهلك مش موافقين عليهآ ؟ هيكون ايه موقفك؟


هفضل معاها لاخر لحظه لحد ماقنع اهلى ويوافقو

حكمه انت ماشي بيها فى الحب ؟؟؟

يبن ادم افعل ماشئت فكما تدين تدان..

الثقه فى الحب لآزم تكون موجوده ولا لآزم يكون فى نوع من الحذر شويه ؟

من وجهة نظرى لازم يكون فى حذر المثل بيقول حرص ولا تخون

شكرا لاسئلتك ياشوشو ياقمـرٍ
تحياتى ليكى وللجميع
MR.Tarek Oka






توقيع : MR.Tarek Oka

عرض البوم صور MR.Tarek Oka   رد مع اقتباس
قديم 27 - 7 - 2009, 12:21 AM   المشاركة رقم: 11
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
Senior Member
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية loodli

البيانات
التسجيل: 18 - 7 - 2009
العضوية: 115
المشاركات: 3,629
بمعدل : 1.19 يوميا

الإتصالات
الحالة:
loodli غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : loodli المنتدى : روايات جديدة - قصص قصيرة - قصص طويلة
افتراضي

تسلم يآطارقعلي الردود الجميلهـ ونورت المحكمهـ
أسمحلنآ نستضيف عضو جديد




توقيع : loodli

[flash=http://dc05.arabsh.com/i/03477/sh3qyrt1guo2.swf]WIDTH=400 HEIGHT=250[/flash]

عرض البوم صور loodli   رد مع اقتباس
قديم 27 - 7 - 2009, 12:23 AM   المشاركة رقم: 12
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
Senior Member
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية loodli

البيانات
التسجيل: 18 - 7 - 2009
العضوية: 115
المشاركات: 3,629
بمعدل : 1.19 يوميا

الإتصالات
الحالة:
loodli غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : loodli المنتدى : روايات جديدة - قصص قصيرة - قصص طويلة
افتراضي

والضيف الثالثللمحكمه
العضو المرشح للمحاكمه
(( انين الحزن))




فأهلاً بهـ

واول الاسئله المعتآدهـ للتعرف علي المتهم


عرفنا بنفسك ؟؟؟

أنت بتحب ؟؟؟

تفتكر أن للحب نهايه ؟؟؟

أنت ممكن تضحى بحبيبتك لصديقك ؟؟؟

حالياً انت مرتبط ؟؟؟

ولو مرتبط بحب بجد ولا تسليه ؟؟؟

ايه رايك في مقوله نظره فابتسامه فموعد فلقاء ؟؟؟

مين توااام روحك ؟؟؟

جربت الحب من اوووول نظره ؟؟؟

ايه مواصفات فتاهـ احلامك ؟؟؟
*****



توقيع : loodli

[flash=http://dc05.arabsh.com/i/03477/sh3qyrt1guo2.swf]WIDTH=400 HEIGHT=250[/flash]

عرض البوم صور loodli   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
محكمه, الحب

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO